Svt Play en räddare i nöden

Datum: 2010-02-16
Det är inte lätt att hinna hem till alla spännande OS-sändningar kvällstid. Räddaren i nöden just nu heter Svt Play. Det första jag gjorde när jag kom till föreningskansliet igår kväll var att starta upp internet och Svt Play. Sedan fick den stå på hela mötet, för jag ville INTE missa Charlotte Kallas 10 km sprint.

Och vilken tur jag hade gjorde så. Att missa ett medaljlopp hade varit surt. Men nu blev det inte så. Härligt! Första medaljen i OS. OCH vi slog Norges största hopp Marit Björgen. Synd att Anna Haag missade bronset, men ändå en kanoninsats.

Synd att stackars Marcus Hellner missade medaljen han så väl förtjänat när killarna körde 15 km sprint. Men i intervjun efteråt ska han ha all cred. Gräver inte ner sig utan ser framåt. Man måste våga chansa och det gjorde han. Nästa gång kanske det går vägen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0