Älska core!

Datum: 2010-02-03
Igår kväll var jag iväg och körde pass för första gången på nästan tre år. Jisses! Kommer inte riktigt ihåg varför jag slutade gå på pass, men jag tror det främst berodde på att jag fick infallet att springa Stadsloppet (vilket jag inte ser mig göra om). Pass-träningen övergick i enbart löpträning och stavgång. Sen gick jag aldrig tillbaka.

Träning utomhus är guld värd. Frisk luft gör under för kropp och själ, stavgång gör under för stel nacke och onda axlar. Perfekt för en kontorsråtta :).

Men nu är det dags att börja köra kombo. Träna ute OCH inne. Älskade nya core-passet på KGF Gymmix igår! Nästa vecka blir det nog en dubbel med core och box.

Kommentarer
Postat av: Katrin

HejaHeja! Duktig flicka!

2010-02-04 @ 06:48:36
URL: http://katrinrisberg.blogspot.com/
Postat av: Mig

Ribban sätts högt. Nästa vecka blir det dubbelpass, core och box.

2010-02-04 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0