Heja FBK!

Datum: 2009-04-04
Karlstad har fått hockeyfeber. I alla fall i Löfbergs Lila Arena en helt vanlig fredagkväll. Eller kanske inte HELT vanlig fredag... Det var första hemmamatchen i SM-finalserien. Karlstadlaget FBK möter HV71 och självklart var stämningen på topp i arenan. Själv hade jag turen att få vara där. Vilken stämning!

Självklart blev det vinst för hemmalaget med 4-1, så stämningen bara växte under kvällens gång. Nu är det bara att hoppas på SM-guld inom en vecka. Då kommer det bli rejält firande på Stora torget i Karlstad i påsk. I'll be there!

En liten ris dock till Löfbergs Lila Arena. Kaffet är livsfarligt varmt. Trots att jag hade mjölk i mitt kaffe dröjde det nästan halva tredje perioden innan jag kunde dricka det. Och barerna på övre etage. Alldeles för små. Går man på toa när pausen börjar och är borta 5 min är det kört och lång kö för att ta sig in i baren. Hur är det tänkt??? Jag vill faktiskt kunna gå på toa OCH få mig en öl i baren under SAMMA paus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0