Firande av Karlstads guldhjältar

Datum: 2009-04-09
Firandet av SM-guldet i hockey fortsatte idag på Stora torget. Lika härlig stämning som för 3 år sen. Jag, Anna och Johan var nere och trängdes i mängden. Seriöst, alla flaggor borde bannlysas. De är ta mig f-n med på var och varannat kort jag har tagit. Grrrr... Men annars stod vi ganska bra bland alla 15 000 åskådare som tagit sig ner till torget för att fira hjältarna.

Det kändes dock lite speciellt denna gång, i alla fall för oss som hängt med ett tag. Jörgen Jönsson har nu spelat sin sista hockeymatch och kommer i höst börja "livet efter hockeyn". Han höll ett fint tal och tackade fansen för allt stöd genom åren. Som halvskåning är jag stolt över en spelare som Jörgen Jönsson. Han är verkligen en trotjänare inom klubben. Jag hoppas de tänker hissa upp hans tröja i LLA till hösten. Jag nämnde hans meritlista i gårdagens inlägg om FBKs SM-guld. En evig plats i LLA är en självklarhet tycker jag.


Kommentarer
Postat av: V

"Seriöst, alla flaggor borde bannlysas. De är ta mig f-n med på var och varannat kort jag har tagit. Grrrr..." Nu var du allt lite surkärring där va? Gött, jag gillar't.

2009-04-15 @ 18:19:58
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gött att få ut lite aggressioner ibland ;)

2009-04-16 @ 09:58:16
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0