Tack för all uppvaktning!

Datum: 2010-01-27
Vill börja med att tacka så hemskt mycket för alla fina hälsningar på ett eller annat sätt idag. Det värmer :)

Födelsedagen har varit bra. En lagom lugn dag på jobbet, god och trevlig lunch på Blå tillsammans med Lina, givande arbetsmöte på eftermiddagen och en kanonskön kväll hemma hos föräldrarna. Mammas mat och bakverk är bland det godaste som finns. Och fina presenter fick jag också. Kabinväskan på bild var en välkomnande överraskning, men ack så välbehövlig. Min andra är totalt utsliten och jag är livrädd att handtaget ska flyga av varje gång jag använder den...

Presenten från sambon går inte heller av för hackor. En spadag för två, ridtur på islandshäst eller choklad- och vinprovning. Känner redan att det blir svårt att välja. Men vad vi än gör blir det kanon, vi gör ju något tillsammans. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0