Ljuva stavgång

Datum: 2010-01-22
Jag hade en sån himla skön kväll igår. När jag kom hem från jobbet drog vi igång med matlagningen och käkade kvällsmat. Sedan dammade Johan medan jag tog hand om dammsugningen. Hur smidigt och snabbt gjort som helst! Det passar oss perfekt, eftersom vi båda tycker städning är bland det värsta som finns...

Kvällen avslutades med en underbar stavgångstur med Ulrika. Skönt att bli av med en massa spänningar i nacke och rygg. Tack vare snötäckta cykelvägar och modd gick det verkligen att ta i hur mycket som helst med stavarna, vilket min trötta nacke tackar mig för.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Duktig tjej! En annan bara går, kanske borde ta med stavarna jag med.

2010-01-27 @ 07:38:00
URL: http://katrinrisberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0