En vanlig tisdag på jobbet

Datum: 2010-01-19

Kom in strax efter åtta på kontoret i morse. Tog bakvägen, eftersom jag för ovanlighetens skull har bil till jobbet idag. Halkade mig fram till dörren, låste upp och kom in i värmen. Lämnade över kassen med beställda kläder till Anna och gick bort till mitt välstädade (NOT!) skrivbord.

 

Gick igenom mailhögen och hämtade sen en kopp te, mest för att värma händerna. Vid kvart i nio sållade jag mig till mängden av frukostnjutare. Kompletterade min tidigare miniskål med yoghurt och müsli med grov smörgås och te. Mums.

 

Resten av förmiddagen ägnades åt ett mycket givande kundmöte, vilket efterföljdes av en kanonmysig lunch på Vero tillsammans med en kompis och kollega.

 

Under eftermiddagen har jag sedan fixat och trixat en hel del med fakturering, projektledning och grafiskt arbete med Twos webbplats.

 

Tänk vad en dag på jobbet går fort ibland. Och tänk om alla gick lika fort... Nu är det snart dags för hemfärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0