Blir lite nostalgisk

Datum: 2010-01-03
I början av varje år blir jag alltid lite nostalgisk. Nu när vi precis påbörjat ett nytt årtionde kan jag inte låta bli att vända blicken tillbaka tio år.

För tio år sedan...
- åkte jag och en kompis till ett regnigt Cypern över påsk för att lägga grund till snygg bränna inför studenten 
- tog jag studenten
- bodde jag i Brighton hela hösten och tog Cambridgeexamen i engelska
- var jag vegetarian under min höst i England
- fyllde jag 19 år

Tänk vad tiden går. 2009 var ett arbetsamt år och innehöll både glada och jobbiga stunder. Man lär så länge man lever antar jag. Nu ser jag positivt fram emot vad 2010 har att erbjuda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0