Sol, cykel och ormar

Datum: 2009-09-19
En liten mysig cykeltur längs Klarälvsbanan i solsken blev en tur på dryga 5 mil (!). Imponerande om jag får säga det själv. Trots att det är synligt höstigt ute har vädret idag visat att det kan vara varmt och skönt även i september. Vi ville liksom inte sluta, så vi tog oss till Forshaga innan vi vände hemåt igen.

Men på väg hem hände det som inte fick hända. På 5 minuter lyckades vi åka förbi tre huggormar. Inte speciellt kul för en stackare med ormfobi (JAG!). Jag höll tydligen på att köra över den sista vi såg. Läskigt! Men annars en otroligt skön eftermiddag. Så hurtiga vi är :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt! Visst var det underbart ute =) Jag var på ett fantastiskt bröllop inte långt från er - Forshaga kyrka och Dömle Herrgård! Kan tänka mig att det var en perfekt cykeldag!

2009-09-21 @ 13:45:08
Postat av: Sofia

Ooja, det var en sån där dag man bara inte kan sitta inne. Man var helt enkelt tvungen att dra ut och göra nåt.

2009-09-22 @ 10:19:14
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0