Rosa, rosa, rosa

Datum: 2009-10-09
Överallt ser jag just nu rosa. Jag är inget stort fan av just den färgen så det är lite väl mycket fokus på den just nu. Men det är ju oktober, som även skulle kunna kallas "den rosa månaden" - Rosa Bandet-månaden. Och då får väl även jag tagga ner...

Därför passade jag på att köpa mig en rosa härlighet själv när jag var på stan efter jobbet. Den kommer jag att stoltsera med på min jacka framöver. Inte varje dag jag får göra en så god gärning. Lite kul är det även att se hur affärer och produkter färgats rosa under oktober. Även olika kampanjer körs för fullt, där Lambis är supersöt.



Kommentarer
Postat av: V

Jag köper på mig disktrasorna i mängder och samma sak var det förra året.

2009-10-09 @ 22:55:49
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag satsar på rosa toapapper i år :)

2009-10-13 @ 15:55:15
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0