Jag tycker gärna till

Datum: 2009-10-15

Jag älskar att bestämma. Ingen överraskning kanske, men jag tycker verkligen om att diskutera ett ämne som berör för att sedan komma fram till lösningar och nya tankegångar av olika slag. Det är därför jag engagerar mig inom ideell verksamhet, tidigare som ledare nu som styrelseledamot i Karlstads Gymnastikförening.

Mina kära medmänniskor i styrelsen tycker säkert att jag ibland blir lite jobbig som kräver en massa och tar upp till diskussion, oavsett område. Men jag förespråkar rak kommunikation. Sån är jag, säger vad jag tycker. Men kanske inte alltid så smidig...

Fr.o.m. 2010 går Värmlands Gymnastikförbund ihop med GF Mälardalen, vilket innebär en del omflyttningar på både styrelseposter och i kommittéer. Det tycker jag låter intressant :). Barnkommittén ligger mig varmast om hjärtat, som gammal barnledare. Skulle gärna ta en plats där och få vara med och vidareutveckla regionens barngymnastik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0