Gulligt med kärleksbrev

Datum: 2009-10-08
Såg lite av "Bonde söker fru" igår, bland annat när alla brev skulle öppnas. Höll på att dö av skratt när jag precis hade idiotförklarat klyschan om att spruta ner brevet med parfym, och det visade sig att flera av grabbarnas brev var just parfymerade. Gulligt med kärleksbrev tyckte både jag och Johan.

Sen frågade Johan: Har du någonsin fått ett kärleksbrev? Hade jag det? Inte vad jag kom ihåg. Tråkigt. Men efter lite tankearbete och en god natts sömn har jag kommit på att jag fått ett. Eller rättare sagt ett falskt ett från en "hemlig beundrare" när jag var typ 15 år. Genomskådade dock detta, eftersom jag kände igen handstilen...

Men visst är det mysigt med kärleksbrev :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0