Fy f-n för svikare!

Datum: 2009-10-09
Jag blir så OTROLIGT arg när jag hör om folk som utnyttjas av folk de trodde de kunde lita på. En del människor är alldeles för snälla för sitt eget bästa och detta utnyttjas av andra som inte verkar ha några begränsningar. Uttrycket "behandla andra som du själv vill bli behandlad" gäller tydligen inte för alla...

Hur klarar man att ljuga sin kompis rakt i ansiktet på det viset?! Enbart för att gynna sin egen situation och veta att man stjälper den personen totalt. Jag må vara lite väl hård ibland (enl vissa), men att göra nåt sånt skulle aldrig falla mig in. Det är bland det VIDRIGASTE man kan göra. Och att sedan ha mage att kalla sig vän??? Har ni inget samvete??!!

Så vad gör man om man blir så illa behandlad? Jag tror fullt ut på att låta personen ifråga få veta vad de gjort och vad jag som utsatt tycker om det. UTAN att försköna varken språk eller tankar. Få dem att inse konsekvenserna av sitt agerande och vad du tycker om vad de gjort. UT MED DET!!! Skit ska skit ha.

Kommentarer
Postat av: V

Ja! Skit ska skit ha, är mitt motto.

2009-10-09 @ 22:46:08
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst är det bra :). F-n va arg jag blir...

2009-10-12 @ 09:24:24
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/
Postat av: Therése

Ibland skall man nog vara försiktigt med vad man säger (skriver) innan man vet hela sanningen, det kan såra mer än vad man räknat med och den Enda som vet hella sanningen, det är Jag!

2009-11-01 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0