En kanonhelg i gymnastikens tecken

Datum: 2009-10-13
Stockholmshelgen blev en otroligt givande tillställning, tycker jag. Vi var 5 tjejer som representerade Karlstads Gymnastikförening vid Svenska Gymnastikförbundets Gymnastikforum 2009 vilket gjorde det hela än mer givande eftersom vi kunde dela upp oss och täcka in fler områden. Själv hängde jag på Madde på barnsidan, eftersom jag fått förfrågan från förbundet att hålla en kort redovisning om Bamsegympan. Vi representerade "ett gott exempel". Kul! Och självklart inget jag tänkte tacka nej till...

Det blev två intensiva dagar med god mat, gudomliga fikabord, gratis mjukglass, nya bekantskaper och självklart mycket gympasnack. Jag hade ju även turen att Quality Hotel låg mitt i ett köpcenter och att vi behövde gå IGENOM köpcentret varje gång vi skulle från hotellrummet eller matsalen för att komma tillbaka till konferenslokalerna :). Två 5-minutare på H&M resulterade i en grå kjol. Kallar jag effektiv shopping :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Nej men villken fin kjol ;)

2009-10-17 @ 23:22:50
Postat av: Sofia

Visst vettu. Lika fin som din ;)

2009-10-19 @ 09:42:13
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0