Regn, regn, regn... och shopping

Datum: 2009-11-16
På vägen ner till Göteborg hade vi full snöyra. Precis innan vi kom fram övergick det i regn. Sen blev det aldrig bättre... Regn, regn, regn, precis som i fjol. Årets besök på Lisebergs julmarknad. Men vi tröstade oss som vanligt med att försöka köpa oss till lite julmys. Brända mandlar, blåbärsglögg, mini donuts, julklappar och annat smått och gott. Självklart blev det även pappas årliga julklapp. Men man blir less på vädret. Efter ett par timmar ville jag bara tillbaka till hotellet och få en kopp kaffe.

På lördagen var vädret bättre, eller vad vet jag som var inne största delen av dagen. Shopping! Sweet :). Jag tycker bäst om när affärerna precis öppnas och det inte är överfullt med stressade människor inne i Nordstan. Senare på dagen går det knappast att vistas där. Och inte blir det bättre av Jimmy Choo-premiär på H&M eller Peter Jöback som signerar sin nya skiva...

Men jag är nöjd med inköpen jag ändå fick till. Lite kläder såklart, julklapp till den lilla solstrålen nere i Lidköping och lite inredningsprylar till hemmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0