Ibland får rubriksättarna till det där lilla extra

Datum: 2009-11-10
Bonde söker fru, Ensam mamma söker. Jag (och säkert många fler) har undrat: Vad kommer härnäst??? Nu vet vi. Stad söker gran. Färsk nyhet från www.nwt.se: "Karlstad kommun söker gran".

Nog för att kreativiteten flödat kring vad som kommer härnäst. Men jag ger mig. Oväntat resultat. Inte trodde jag att en STAD skulle bli näst ut. Undra hur man nobbar en gran??? "Tyvärr. Jag ser ingen framtid för oss. Du barrar för mycket. Stick!"


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tror fortfarande på "Designer söker fru" som utspelas i Twos lokaler. Huvudpersoner: Stca, Ajoh och Jony.



Vackert.

2009-11-10 @ 22:15:01
URL: http://lotsbetraktelser.blogspot.com
Postat av: Mig

Hehe. Blir nästa hit på tv efter Ullared ;)

2009-11-10 @ 23:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0