Lunch och matlåda från Ikea

Datum: 2009-05-03
En tripp till Ikea. Kan söndagen bli bättre? Inte för mig. Johan skulle ha lite saker och självklart var jag snäll och "bara följde med". Sure... Älskar att gå på Ikea och få inspiration för nästa inredningsprojekt i hemmet. Och är självklart expert (tyvärr) när det gäller att köpa sånt jag inte behöver.

Ikea är bra på sånt. Att få oss att köpa det där extra vi egentligen inte behöver. "Det är ju så billigt" och helt plötsligt står man där med storpack servetter, värmeljus och allt vad det är. Attans, jag skulle ju inte ha nåt.

Idag klarade jag mig verkligen lindrigt undan. Vi käkade lunch och sen fick jag med mig en ny matlåda (nej, ingen mat i!). Som sagt, jag kom lindrigt undan.

Kan rekommendera laxfiléen med potatis och äppleglace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0