Kanoninsats i årets Vår Ruset

Datum: 2009-05-13
Vår Ruset i Karlstad gick precis som jag hade planerat. Med andra ord, vi stod och tittade på när andra ansträngde sig till sitter yttersta i den snirkliga banan som lagts upp. Jag och Anna stod utmed banan som stöd till våra kära kollegor som "sprang", vissa mer än andra... Ida sprang på en imponerande tid, Anette och Lotta tog det lite lugnare men var lättare att fotografera.

Annars var det ganska många kända ansikten som sprang förbi. Min kompis Ulrika var en av dem, där hon svischade förbi på lätta steg. Jag saknade dock dina stavar, Ulrika! Du hade ju lovat solbrillor, keps och stavar...

Jag tycker nog att vi på "rätt sida" av randiga bandet hade det bäst. Anna, jag och Vikky G bara stod och njöt av att se andra anstränga sig. Det räcker med den promenad vi fick till och från Herrhagen (med mina goda chokladkakor som färdkost...). Inte lätt att ta sig fram dock. Vikky G uttryckte sig bäst när hon sa att hon inte kom fram på grund av "allt kvinnofôlk" som var i vägen". Fint sagt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Färdkosten gick ju inte av för hackor! Suuuuper bra initiativ Sofia!

Sen att vi fick bevittna Anette & Lottas troligen enda löparsteg var stort! :P

2009-05-14 @ 22:08:28
URL: http://sannaanna.blogspot.com
Postat av: V

Det VAR en vägg av vansinniga kvinnor som kom mot mig, mycket skrämmande.

2009-05-15 @ 10:23:01
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Nettan

vill bara dementera att det skulle vara de ENDA löparstegen...vi sprang ju faktiskt några steg när vi såg Lottas mamma också..... ;)

2009-05-18 @ 13:56:28
Postat av: Jörgen Svensson

Skitbra jobbat tjejer. Ni ser ju ut som riktiga löpardrottningar. Har Ni övat under året?

2009-05-19 @ 13:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0