Imponeras av ideellt arbetande

Datum: 2009-05-07

Jag kan inte låta bli att imponeras av de som jobbar flera timmar i veckan inom ideell verksamhet. Och nej, jag tänker inte på mig själv. Punktinsatser är nog bäst beskrivning på vad jag gör. Efter varje styrelsemöte är det mycket att fixa, men sen varierar timmarna från vecka till vecka.


Nej, de jag vill lyfta fram är dessa outtröttliga personer som vecka efter vecka fyller sin fritid med att arbeta för att andra ska kunna träna och må bra. En gymnastikförening som KGF (Karlstads Gymnastikförening) skulle inte överleva utan sina eldsjälar.


Tack alla ni för allt värdefullt arbete ni lägger ner! Jag blir imponerad.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag håller med! Fast jag hör hemma på universitetets idrottsförening...kauif.se =)

Postat av: Sofia

Det är tanken som räknas :)

2009-05-09 @ 18:58:42
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0