Three on Two(u)r!

Datum: 2009-03-10

Mycket resesnack just nu känner jag, men det kanske beror på att många diskussioner just nu kretsar kring detta underbara fenomen. Det var ju i och för sig inte så länge sen jag senast var iväg till sol och värme, men man kan aldrig få för mycket av det goda! Min filosofi.

Har ju börjat snegla lite på storstadssemester igen, när Katrin på jobbet idag kom och frågade om jag har lust att hänga med henne och Anna på en veckas sol och bad i höst. Jag är inte den som är svår så jag sa självklart: Jag är på! Vi får bara se till att tima in det så vi inte missar höstens "riktiga" Two tour...

Anna var noga med att poängtera sina önskemål om ingen pool på hotellet, med rädsla för att jag och Katrin skulle vilja ligga där och sola (vilket vi självklart hade tänkt... hehe). Äckligt där tyckte Anna som hellre ville sola vid havet. Fine, sa vi andra. Vi ligger vid havet, men pool på hotellet är ju inte heller fel ;). Jag och Katrin diskuterade möjligheterna med lite lyx och bekvämlighet som kommer med All inclusive. STOOOOR frukostbuffé, lunchbuffé och middag samt gratis dryck i en vecka. We like! Jag avskyr såna där semestrar där halva tiden går åt att hitta bra lunch- och middagsställen. Vi får väl se hur vi gör.

Men superkul ska det bli! Hoppas verkligen vi kommer iväg. Las chicas suécas de Two! Eller som Katrin skrev "de tre musketörerna till solen". Here we come! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Känns som om Turkiet är ett bra alternativ :)

Fast så länge det finns en strand med solstolar och drinkar i närheten så är jag nöjd!!! Och som sagt.. att slippa ligga vid en hotellpool å svettas i solen utan att kunna bada (vet ni hur många som kissar i vattnet - äckligt!)

Jag ser fram emot resan med las chicas!

2009-03-10 @ 20:49:57
URL: http://sannaanna.blogspot.com
Postat av: Sofia

Sola och bada i piña colada :). We like! Las chicas drar till solen och värmen. Ska bli jättekul :)

2009-03-11 @ 09:24:20
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0