Semesterminnen blir tavlor

Datum: 2009-03-06
Semesterminnen lever ofta kvar i form av filer på kameran, i bästa fall laddas de över till datorn. Längre än så kommer man oftast aldrig längre sedan digitalkameran gjorde entré. Därför tar jag nu steget längre har förstorat tre av mina absoluta favoriter bland semesterbilderna, och det kan bli fler...

Igår kom förstoringarna som ett brev på posten (inte bokstavligt) och de var kanonbra. Två byggnadsbilder och en lite annorlunda som kommer sitta i mitten. Alla tre kommer pryda väggen ovanför min säng, så bort med den temporära hyllan. Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Katrin Risberg

Bra tänkt och riktigt läckert!

2009-03-07 @ 15:59:48
Postat av: Pernilla

Åh, sådana har jag också tänkt beställa! Kul att de blev bra.. då ska jag se till att komma till skott =) Vilken fin blog du har - gissar att du har designexpertis!

Postat av: Sofia

Tack Pernilla! Det var verkligen snällt sagt om min designkunskap, men alla på jobbet skulle (precis som jag) hävda att jag är en medelmåtta på design. Jag bara tycker en massa som andra får "fixa" :)

2009-03-17 @ 21:11:28
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0