Nästa år blir det silver

Datum: 2009-03-12
Igår var det årsmöte för Karlstads Gymnastikförening, KGF. Jag har senaste åren suttit med i styrelsen och har ett år kvar på min tvåårsperiod. Eftersom föreningen har gamla anor (86 år på nacken tycker jag faktiskt är något att skryta med) delar vi varje år ut flitplaketter. Alltifrån 10-50 år. När jag tittade på årets lista såg jag att nästa år jubilerar jag... 10 år inom föreningen (!). MOI ska få en silverplakett!!! Som jag självklart kommer ta emot med all min vanliga ödmjuikhet... Coolt.

Och hjälp vad gammal jag plötsligt kände mig. Har varit på några årsmöten genom åren och sett "äldre" få plaketter, men inte tänkt mer på det än att "oj va länge och flitigt de hållit på". Nu är jag snart en av dem. Ska jag känna mig gammal eller ärad?? Väljer självklart det mest positiva och känner mig oerhört ärad.

Nu ska jag börja träna på min ödmjuka överraskande min när de läser upp mitt namn... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0