Varför bara en katalog??!!

Datum: 2009-06-16

Jag hade en restorder på en skjorta från Ellos att hämta ut igår. Har fått påminnelser senaste veckan om att jag bör hämta ut paketet på Hagahallen, men tiden har liksom inte räckt till.


Efter mycket krångel kom jag igår iväg och tänkte gå förbi Ulrika (som skulle ha skjortan) på vägen hem. Paketet var ganska tungt för att bara vara en skjorta, så jag tänkte att de kanske även skickat med höstens katalog. Spännande.


In genom dörren till Ulrika viftade jag glatt med paketet "här kommer äntligen din skjorta!". Tänk vad jag bedrog mig... Inuti paketet låg ingen skjorta. Enligt följesedeln var den slutsåld. Och inte heller fick jag någon ny höstkatalog, utan den allra första vårkatalogen som kom ut i vintras.


Vad hände??!!!! Senast 2 veckor sen fick jag meddelande om att mitt paket var på väg. Och inte ett ljud om att skjortan var slutsåld. När vi gjorde hela ordern stod det att skjortan skulle komma 10/6, så vad hände från den dag jag beställde???!! Och HUR kan de tro att jag vill ha en GAMMAL katalog???!!!


Nu blir det argt ifrågasättande mail nästa...


Kommentarer
Postat av: V

Be aware of the kärring!!!!

2009-06-16 @ 11:22:55
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha... som du tjatade för att hämta det paketet! Skulle vilja se era besvikna miner då ni insåg att paketet var tomt.



Men jag håller med dig, ett argt mail är på sin rätta plats!!

2009-06-16 @ 15:06:14
URL: http://www.sannaanna.blogspot.com
Postat av: Sofia

JA, det var nog ingen vacker syn när jag upptäckte den där gamla katalogen. Behöver jag säga att den åkte i soptunnan på väg ut genom dörren...

2009-06-16 @ 22:46:14
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0