(S)Moodie någon?

Datum: 2009-06-23

Jag älskar smooties. Perfekt till frukost, mellanmål eller kvällsmål med något litet tillbehör. Frukt och bär i en härlig blandning med vaniljyoghyrt eller liknande. Flera favoriter samtidigt. Kan inte bli bättre.


Nu har begreppet "Moodie" lanserats av Svensk Mjölk, det vill säga smoothies beroende på sinnesstämning. Jag håller med Pernilla, som inte riktigt gillar idén. Jag gillar tanken bakom, men hur bra är egentligen temat. Att man ska mixa mjölk på olika sätt beroende på hur man känner sig? Nja, säger jag. Den håller inte riktigt måttet och förväntningarna när Svensk Mjölk står som avsändare. Temat Moodie håller liksom inte hela vägen ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0