Överraskningarnas dag

Datum: 2009-06-15

En sån dag hade min barndomskompis Therése i lördags. Det var hennes möhippa. Vi överraskade henne på sängen på morgonen, började dagen med mysig champagnefrukost och drog sen till Vidön och körde 5-kamp. En ny upplevelse och hysteriskt rolig. Ett tips i sumobrottning, se till att vara längre än mina 167 cm. Då kommer du snubbla på dräkten. Tur det var mjuk landning. Hehe.


Eftermiddagen bestod av fortsatt fysisk aktivitet och brännboll. Alla satsade verkligen allt i varje slag och rusning. Själv lärde jag mig att jag BARA träffar med runt brännbollsträ, inte platt... Svårt att tro, jag vet. Är själv förvånad.


För att få ner pulsen och försöka motverka den alltmer trötta och ömmande kroppen tog vi oss upp till Kasernhöjden och N'Joys relaxavdelning. Verkligen skönt efter all fysisk aktivitet. Avnjöt årets första dopp utomhus - i en badtunna med över 20-gradigt vatten.


Kvällen inleddes med middag på Ankdammen. Jag, Lina och Louise fick för oss att vara lite "wild n crazy" och testa drink med energidrycken Burn. Vårt liv tog en ny vändning... Haha. Bara namnet säger mycket. Burn... "Det ska egentligen vara Redbull", sa Louise. Jag vet inte jag om det hade varit godare för det...


Sedan blev det partaj på ett sprängfyllt Koriander med drinkar i mångfald. Hela tjejgänget (18 pers!) lyckades faktiskt hålla ihop hela kvällen. Det är nog rekord tror jag.


Tack alla för en kanondag! Vi ses igen om 3 veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0