Jag är vek

Datum: 2009-07-11
Jag gillar att köpa skor, det vet alla. Igår kom Lotta på mitt jobb och frågade om jag ville med ut en snabb sväng till Skopunkten på Bergvik efter jobbet. Hon behövde nåt nytt. Som den skofantast jag är går det inte att tacka nej till en sådan inbjudan, så jag hängde på.

Resultatet: Lotta kom hem med ett par ursnygga röda finskor som passar både i vardag och till fest. Och jag som bara var med som smakråd... Predikade om och om igen att jag inte behövde några nya skor, utan ville behålla semesterkassan intakt. Hjälpte det? Nej, jag hittade ett par perfekta skor (av märket Bronx) till helgens bröllop.

Smart drag Lotta! Du visste att du kunde lita på mitt skohandlande ;). Gillert!


Kommentarer
Postat av: V

Men oooooo!

2009-07-13 @ 22:00:41
URL: http://vickansfanclub.blogg.se/
Postat av: Katrin

NICE!

2009-07-16 @ 12:40:16
Postat av: Sofia

Verkligen. Är jättenöjd :). Trots höga klacken var det inga problem att gå i dem en hel dag på bröllopet. Me like!

2009-07-27 @ 16:20:22
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0