Vill du bli modell för en dag?

Datum: 2009-01-08

Den förfrågan fick jag idag. Och vad svarade jag??? JAAAA. Så kan jag pricka av min lista över drömyrken jag ville ha när jag var liten. Undrar bara hur jag ska kunna förverkliga drömmen om musikalstjärna och copywriter... Just det, copy är jag ju redan. Hehe.

Att bli fixad och plåtad av professionella människor ska bli jättekul. Närmare modellyrket än så kommer jag aldrig att kokmma, så det gäller att passa på när chansen bjuds. Varför inte krydda vardagen lite och göra en söndagsutflykt till Stureplan och få en professionell makeover hos THE STUDIO?? Det är inte varje dag det händer. Inte för mig i alla fall. Längtar redan :)

Tack Lina, för att du gav dem mitt namn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0