Ny favorit kom på posten!

Datum: 2009-01-22

Snygga, svala, svarta och sanslöst sköna. Idag landade min senaste favvo som ett paket på posten (bokstavligt talat faktiskt). Byxorna beskrivs i katalogen som harembyxor, vilket får mig att tänka på fjärran länder, glittriga magdansande tjejer med slöja som slutar vid nästippen, rika shejker som bor i sockertoppsliknande palats och allt det där andra som typ hör hemma i Disney's film Aladdin.

Strunt samma! Släppet, som jag brukar säga. Byxorna är supersköna och jag kan rekommendera dem. Om jag kunde skulle jag bo i dem här hädanefter, men av storleksmässiga skäl (och självklart sånt som isolering, förvaring, öppen brasa, bastu och allt annat som hör ett riktigt nordiskt boende till)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0