Skönt att va inne när kylan biter i

Datum: 2009-01-04

Just nu drar en iskall vind över bland annat Värmland. I natt hörde jag att det ska bli neråt -20 grader. Då är det skönt att vara inomhus. Jag skulle faktiskt vara lite hurtig tidigare idag och tog en promenad bort till gymnastikföreningens kansli på Sundsta istället för att åka bil. Dum idé. När jag kom fram hade jag inget annat än en otäckt iskall känsla i mina lår. Sen kom kliandet...

Nej, nu är det bättre att vara inne. Hade tänkt iväg och åka skidor idag, men det är inte kul när det är så kallt. Så det blev en halvrolig, men ack så nödvändig tur till Maxi på Bergvik i stället. Ska man ändå vara hemma är det lika bra att fylla på med mat i skåpen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0