Skidåkning avslutade ledigheten

Datum: 2009-01-06

"Nu är glada julledigheten slut slut slut, julegranen kastas ut ut ut..." Nej, granen åker inte ut riktigt än men julledigheten är slut. I morgon börjar jag jobba igen. Ska inte tjata om vad ledigheten gått fort osv. Den gamla klyschan... Men den har faktiskt gått fort. Och som vanligt alldeles FÖR fort.

Sammanfattningsvis kan jag se tillbaka och säga att mitt motto under ledigheten har varit att ta det lugnt. Vila upp mig ordentligt. Fokus på sånt jag tycker är kul. Idag var jag, brorsan och hans tjej, appropå saker jag tycker är kul, och åkte slalom i Sunne. Ett litet infall jag fick igår kväll, så det blev en kort tur och Sunne passade perfekt. Therése har aldrig stått på ett par slalomskidor förut, så vi fick leka skidlärare jag och brorsan. Helt otroligt att Therése lyckades lära sig nåt alls, när två personer står och ger instruktioner samtidigt...

Men ner kom hon och måste erkänna att hon lärde sig riktigt fort. Men i den röda backen fick hon inte följa med. Krävs lite mer träning innan dess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0