Katrin vinner bloggligan

Datum: 2009-01-29
... än så länge... eller inte alls längre... Mooooaaaahhhh...

Katrin är flitigast på att blogga av oss på jobbet, vilket hon självklart ska ha all cred i världen för. Nu har vi dock tjatat (skojat rättare sagt) om det så mycket att hon självklart var tvungen att skriva om det...

Dina inlägg är jättekul, Katrin! Och det där om din hundtränare kan bli en tankeställare för många valpägare!

Själv håller jag just nu på med ett arbete som inte syns på bloggen. Jag blir aldrig riktigt nöjd med min design, varav så många justeringar som dyker upp då och då. Får jag säga det själv är jag jäkligt bra på att leka med designen på min blogg, men frågar man min pojkvän är han nog inte lika förtjust. Jag har ju som sagt suttit EN HEL DEL med detta sen jag kom in i denna underbara bloggvärld.

F-n, vad svårt det är att få till rätt avstånd runt bilder, färger på bokstäver, ändra bilder i toppen och all annan skit jag självklart inte bara kan låta vara enligt mall. Ibland borde jag inse mina begränsningar, men sånt tror inte jag på och slänger mig ut i html-koden utan fallskärm eller tillräcklig kunskap. Ja ja, så länge jag vet vart och vad jag ändrade går det ju alltid att ångra... så jag fortsätter väl.

"Det finns en datanörd i oss alla" (ökänd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0