Gott nytt 2009!

Datum: 2009-01-02
Nytt år, nya möjligheter, nya upptåg och nya resor. Härligt. Jag är inte den som avger en massa nyårslöften. Är liksom ingen idé, eftersom jag genom åren blivit expert på att bryta mot dem... Hehe

2008 var ett bra år för mig så jag har höga förväntningar på 2009. Å andra sidan har jag sagt så senaste tre åren, så det är inget originellt jag kommer med denna gång heller. Men det är klart att varje år kommer med vissa förväntningar. Blir intressant att se vad som händer i år, så jag välkomnar 2009 med öppna armar :)

Nyår firade vi i år nere i Lidköping hos Johans syster och sambo. Och hela Lidköping på tolvslaget vid stora torget. Flera nyårstal och ett sjuhelsikes fyverkeri. Gott Nytt År!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0