Blogghets eller blogg hets?

Datum: 2009-01-20
Anna på mitt jobb myntade begreppet idag på sin blogg. Hon och jag är några av de ivrigt bloggande personerna på jobbet numera. Och nu har hon myntat ordet "blogg hets". Som sagt, har jag inte uppdaterat min blogg ena dagen får jag höra det så fort jag kommer innanför dörren på jobbet morgonen efter. Konstigt egentligen, mina kollegor är de jag spenderar mest tid med på dagen så de borde väl veta mycket av det som pågår i mitt liv...

Hur som helst. Eftersom jag jobbar som webbcopy (allmänt yrkesskadad tydligen) är jag ganska snabb med att kommentera stavfel och särskrivningar. Främst till Anna. Det är lätt att ge till någon som gärna ger tillbaka så fort hon får chansen :). Och när hon skriver att jag skickar mail med rödmarkerade ord och liknande har hon helt rätt. Det gör jag. Till henne. Hehe. För jag tycker det är roligt med reaktionen som kommer. En reaktion som nu hela världen kan ta del av på hennes blogg.

PS. Anna, blogghets är ETT ord och inte två ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så... nu är det ändrat. Det också!! Haha

2009-01-20 @ 23:41:59
URL: http://www.sannaanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0