Årlig rensning har börjat...

Datum: 2009-01-03
I början av varje nytt år (oftast redan på nyårsdagen) kör jag ett rejält race när det gäller rensning bland papper, kläder, saker och liknande. När de flesta ligger bakfulla på nyårsdagen brukar jag dra igång. I år innebar nyårsdagen dock en hemresa från Lidköping och ett oväntat besök från Lotta, som var på blixtvisit i Karlstad på väg från Göteborg till Dalarna.

Så min rensning fick vänta ett par dagar, men nu är jag igång. Har börjat rensa i byrån i hallen, tittat över och beställt bilder som ska bli resealbum och börjat rensa i garderoben. Tror dock Johan hoppas på att jag ska rensa undan skor på den överfulla skohyllan i hallen, men det går ju inte. Jag använder ju alla par som står där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0