Årets första utlandsresa går till...

Datum: 2009-01-12

... skidorten som, enligt dem själva, har "världens bästa snögaranti". Norska Trysil. Precis som förra året drar vi med jobbet på skidresa. Förra året besökte vi Branäs, i år blir det alltså Trysil. Det ska verkligen bli jättekul. Jag har inte varit där på många år, men senaste året har jag tack vare jobbet haft ganska mycket kontakt med webbredaktörerna i Trysil. Jag lovade att höra av mig om jag kom uppåt, så det kanske är på sin plats att infria det löftet...

Fler som är sugna på att åka skidor i Trysil kanske? 


Bilden och många fler finns på www.skistar.se/trysil

OBS! Det är inte jag som är på bilden - för den som undrade... Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0