Personligt designade örhängen

Datum: 2009-02-12

Jag älskar mina nya örhängen! Beställde dem av en kollegas dotter, som tycker om att pyssla med just detta. Hon är jätteduktig. Allt jag behövde göra var att välja färg på pärlan och så levererades örhängena igår, helt enligt egen design. Det är imponerande vad dagens ungdom engagerar sig. Själv kan jag inte komma ihåg att jag hade ett så stort intresse för något som denna driftiga tjej har.

Kan ju säga att hon inte direkt hade svårt att få folk på mitt jobb att köpa... Nej, vi gav henne fullt upp med våra beställningar. Jag är så nöjd med mina örhängen att jag beställde ett par till i lite annan design.


Kommentarer
Postat av: Elin

tack tack /elin

2009-02-12 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0