Gamla godingar från förr

Datum: 2009-02-24
I helgen, när jag var hemma hos mina föräldrar, var mamma i rensartagen. "Vi ska inte ha en massa skit som ligger", tyckte hon. I detta fall visade det sig att en del av "skiten" var mina saker som legat kvar i gamla skrivbordslådor, skor jag inte sett på minst 10 år och annat rappel.

MEN... Allt var inte bara skit, vilket jag hade hoppats på. Lättare att slänga sakerna om det bara är skräp. Men aj så jag bedrog mig. Kom hem med en ICA-kasse full med grejer som jag förmodligen aldrig kommer att ha nytta av... 

Anyway. Min rensning gav faktiskt en del fynd också. Jag hittade nämligen två par sommaskor jag inte använt på typ 10 år (!). Och bäst av allt: de är helt rätt modemässigt!!! Komiskt faktiskt att jag skulle hitta dem samma dag som jag klagat på att jag inte har några sommarskor kvar efter förra årets hårdrensning... Mina gamla hederliga skor passade dessutom fortfarande. Finemang! Nu behöver jag inte köpa riktigt lika många nya skor till sommaren ;). Haha.

Skorna nedan köpte jag till skolavslutningen i 9:an. Använda en enda gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0