Födelsedagsfest!

Datum: 2009-02-02
I lördags firade jag min födelsedag med stort partaj. Dagen till ära hade jag (som vanligt) bakat tårta. Knäckflarnstårtan gjorde sån succé på jobbet tidigare i veckan, att jag gjorde en repris. Och den gick hem även denna gång. Själv var jag extremt trött på tårta efter allt firande sedan förra lördagen, så jag höll mig till dricka och snacks istället.

Det är alltid kul att ha fest för det blir sån blandning med folk. Från brorsan, som känt mig längst av alla på festen, till de senaste tillskotten från jobbet. Det var kompisar från universitetet, personer jag lärt känna genom andra kompisar och folk jag aldrig träffat förut. Härlig blandning :)

Tack allihop för en toppenkväll! Hoppas ni hade lika kul som jag.



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med.. det var en riktigt rolig kväll!! Får vi göra om snart igen! Vem har sagt att man inte kan ha tårta på en "vanlig" förfest??

2009-02-05 @ 11:32:07
URL: http://www.sannaanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0