Full fart i lördags

Datum: 2009-12-14
06.20 Johans väckarklocka ringer. Vaknar till.
07.40 Johan går upp. Jag vaknar. Kan inte somna om.
08.50 Fortfarande inte somnat om.
09.20 Går upp och äter frukost.
10.30 Åker till Bergvik med mamma för bl.a. julklappsköp.
12.30 Lunch hos mamma och pappa.
13.15 Åker hem för att hämta grejer till julkavalkaden.
14.00 På plats i idrottshallen på badhuset. Nu ska fixas.
15.00 Mina små Bamsegympa-barn kommer. Dags för träning.
16.00 Uppvisningen börjar.
19.00 Åter hemma. Trött. Hungrig.
19.30 Mätt, frusen, trött. Nu ska festas?!
20.00 Däckad i soffan. Orkar inte resa mig.

Fin kavalkad var det i alla fall, även om jag var rejält trött efter att ha varit överallt och ingenstans denna dag. Mitt ansvar denna dag, små söta fyra- och femåringar var jätteduktiga. Tack Madde för att jag fick ta hand om "dina" barn denna dag! Självklart var övriga grupper också roligt att se. Vi har verkligen brett utbud för barn och ungdomar inom Karlstads Gymnastikförening. Riktigt bra jobbat alla som hjälpte till i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0