Utmana Stefan Holm & ha chans att vinna iPhone

Datum: 2009-04-08

Mellan 18 och 25? Då kan man bli kompis med Stefan Holm på Facebook och få chans att tävla mot honom i ekonomi och vinna coola prylar från Apple. Det är nystartade Handelshögskolan vid Karlstads universitet som kör kampanjen på internet. Ett typiskt exempel på off page marketing som det så fint heter på webbspråk. Det vill säga att man marknadsför sig utanför sin egen webbplats. Ett lysande sätt att arbeta med varumärkesbyggande på ett annorlunda och roligt sätt.

Vilken otur att jag är 25+ och urdålig på ekonomi... Men slipsen han har på bilderna på webben har jag i alla fall varit med och valt ut. Jag jobbar nämlgien på webbyrån (Two) som står bakom internetkampanjen. Det räcker för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0