Shopping är bra för själen

Datum: 2009-04-06
Shopping är bra för själen tycker jag, men kanske inte alltid lika bra för plånboken... Men vem tänker på plånboken... Jag och Ulrika gjorde en söndagssväng till Bergvik köpcenter igår. Köpte lite tråkiga måsten som strumpor. Vad är det egentligen med dagens kvalitet på strumpor??? Jag tycker de går sönder för ingenting. Förr köpte jag väldigt sällan nya, men nu tycker jag att jag aldrig har några hela strumpor. Det var bättre förr...

Jag köpte mig även en ny keps, eftersom min förra försvann i somras. Inne på Stadium är mössor och vantar ersatta med kepsar och badkläder. Härligt. Hittade även en matchande inredningsdetalj till badrummet på Hemtex. Grönt är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0