Årets första riktiga vårdag!

Datum: 2009-04-03
Första riktiga vårdagen, äntligen! Jag lunchade med en kompis på Vero och märkte på vägen tillbaka til jobbet att min vinterjacka kändes extremt för varm. Solen sken och solbrillorna åkte på. Härlig känsla.

På väg hem från jobbet kände jag att en hemmakväll verkligen inte lockade (inte för att det ofta gör det), så jag ringde hem och föreslog Johan att vi skulle åka och handla på Maxi. Varför sitta inne och uggla när man kan vara ute i fina vädret??? Ser jag ingen mening med. Att åka och handla är alltid en erfarenhet, man kommer sällan hem med enbart det som stod på inköpslistan och denna gång var inget undantag. Affärer är väldigt bra på att skylta för att få oss att köpa mer. Attans...

Avslutade dagen med en toppenskön joggingrunda. Var riktigt varmt trots den sena timmen på dagen. Solnedgången speglade sig i Lambergstjärns vatten och sjönk sedan ner bakom husen. Musiken dånade i öronen och jag kom hem helt slutkörd. Perfekt för en första vårdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0