Träning ute = iskallt uppdrag

Datum: 2008-11-27

Det var ju slask tidigare under dagen och flera plusgrader när jag gav mig ut! Ändå var det glashalt ute när jag skulle vara duktig och ge mig ut på en joggingtur igår kväll. Inte ens världens skönaste välanvända gympadojor kunde göra något åt isunderlaget.




När jag ändå inte kunde springa ordentligt ringde jag mamma och kollade om hon hade några tips till mitt extra lilla fönster i köket. Jag behöver nämligen en lösning i gardinväg, eftersom mina julgardiner i andra fönstret inte matchar den svartgrå mönstrade gardin som just nu hänger i lilla fönstret...


Precis som vanligt. Mamma hade idéer (till och med ett förslag på enfärgad gardin). En ständig räddare i nöden, det är min mamma det. Alltid full av idéer och lösningar på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0