Resebloggen uppdaterad!

Datum: 2008-11-20
Jag har precis uppdaterat min reseblogg Webbcopy på resande fot. Har insett att jag kan vara ett kontrollfreak när det gäller att ta reda på fakta, information och liknande när jag ska ut och resa. Sitter helt maniskt och surfar runt på olika reseforum och läser allt jag kommer över om Kap Verde just nu. Det är jättespännande, för jag vet inte så mycket om landet jag ska till. Om exakt 2 veckor har jag landat i värmen, förhoppningsvis slängt varma jeans och strumpor på hotellet och sippar på en god paraplydrink i Santa Maria på ön Sal.

Ska inte skriva för mycket om detta, för jag vill inte fresta någon i onödan. Den som vill veta mer kan läsa om mina tankar inför resan på resebloggen.



Nu ska jag fortsätta surfa på Kap Verde. Hittade en som inte var lika positiv till stället som alla andra...

Kommentarer
Postat av: Asiaten

Tell me more! I'm going to be frestad...N O T!hahaha! Hoppas att D U haft det bra iaf!

2008-12-13 @ 01:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0