Vardagsrummet börjar ta form

Datum: 2008-11-17
Först saknade jag en riktig tv-bänk. När jag äntligen hittade en dröjde det nästan 2 månader innan jag fick den, eftersom de glömt höra av sig från Mio om att den kommit. Sedan köpte jag nya gardiner, eftersom de gamla var för korta. Nu har jag äntligen bestämt vad jag vill att vardagsrummet ska gå i för färger och lila är en av dem. Därför var jag bara tvungen att köpa kudden nedan när vi var på Maxi och handlade igår. Idag har jag tagit ännu ett steg till att få ett färdigt vardagsrum. Hittade en jätteskön matta i olika bruna nyanser på EM möbler. Självklart fanns inte just den jag ville ha inne just nu, men inom ett par veckor ska den komma in lovade de. Det ser jag fram emot :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0