Tillbaka i verkligheten…

Datum: 2008-12-16

Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Det innebär mörker största delen av dagen, slask och is, julklappar som ska köpas, lägenhet som ska städas och göras julfin etc. Snacka om att slungas tillbaka in i vintern och allt vad julförberedelser heter.


Igår gjorde jag en sväng på stan och försökte hitta en julklapp till mamma, som uppenbarligen inte är möjlig att hitta (?!). Jag och Anna var runt hela stan, men utan resultat. Ja ja, det får helt enkelt bli något annat. Jag fick i alla fall tag i en julklapp till Johan och en dammtrasa. Och dammtrasan var INTE en julklapp vill jag göra klart...

Jag hade nämligen fått för mig att jag skulle städa redan i söndags, men upptäckte att det inte fanns någon dammtrasa hemma. Snacka om att jag blev irriterad för att jag glömt köpa det när vi handlade i lördags. Jag var så inställd på att nu jäklar skulle det bli rent, men icke. Men igår gick jag lös med trasan i hela lägenheten så nu är det fritt fram för julpynt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0