Personlig kalender inför nya året?

Datum: 2008-12-30

Trots att jag jobbar med teknik, it och allt det där är jag ändå inte typen som tycker om för mycket teknik. Jag läser aldrig tidningen på nätet, utan vill ha papperstidningen till hands när jag äter frukost varje morgon, köper kalender varje år för att kunna ha med mig överallt (inte i mobilen, nej tack) osv.

Därför gillar jag att varje år gå ut i affärerna och rannsaka vilket utseende jag vill ha på min kalender ett år framåt. Det gör också att jag blir glad när jag upptäcker nya vägar. En av dem är när jag ramlade över www.personligalmanacka.se på nätet. Varför inte skapa sin egen kalender eller almanacka för kommande år??? Jag testade och skapade min en kalender och det var både enkelt och roligt. Testa själv! Denna webbplats ska jag komma ihåg när jag ska ha ny kalender i augusti... 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har åxå hittat denna finurliga sida... Blev dock aldrig någon beställning, måste ju som du skrev kolla affärerna vilket utbud de har. Vi kanske ska ta en kalender-shoppingtur nästa vecka :)

Ciao

2008-12-31 @ 00:48:31
URL: http://www.sannaanna.blogspot.com
Postat av: Sofia

Absolut. I'm in :)

2009-01-02 @ 14:06:16
URL: http://sofiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0