Nytt utseende på bloggen

Datum: 2008-12-27
Japp, jag har redan tröttnat på designen av min blogg så varför inte ta chansen att en lugn ledig dag ändra om och mixtra lite med bloggens design??? Jag kan i alla fall inte låta bli...

Så tro det eller ej, men du är inte konstig om du tycker att nåt känns annorlunda jämfört med förra gången du var inne. Det ÄR annorlunda. Lite mer personlig och anpassad utifrån mig som person. För mig som jobbar inom reklam- och it-branschen är det viktigt att se till hela budskapet - att en webbplats ska återspegla organisationen - och jag tycker att denna design återspeglar mig bättre än den förra. Härligt. Jag gillar förändring. Nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0