Julkortens tid é nu

Datum: 2008-12-19

Julkort, både i digital och tryckt form, ramlar just nu in på jobbet. Julen är ju en tid att ge och med julhälsningarna dyker även en och annan chokladask upp... Inte mig emot :). På Two tycker vi om att ta en lite annan väg, att inte bara skicka ut chokladaskar utan något med lite tanke. Därför har det gått ut ett antal "pocketogram", ett helt nytt begrepp för mig förresten... Och det är uppskattat. Läste en blogg på VFs webbplats, där vår julgåva nämndes. Kul!

För egen del skickar jag i år klassiska julkort, men det finns andra grepp att ta för den som vill ha en mer personlig touch på sina julkort. Får jag lov att presentera min senaste "leksajt" extrafilm.se! Här har jag tidigare gjort en bok om min och Linas resa till USA. I helgen tillverkade jag julkort. Vad sägs?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0