Julklappar och julgodis

Datum: 2008-12-26

Mat, mat och mat. Det är julafton för mig, både godis och julbord. Lägg till en hög med julklappar och släkten och min julafton är komplett. Årets julklapp (utan att döma ut någon av de andra kanonbra klapparna jag fått) är nog den GPS jag fick av mamma och pappa. Brorsan fick också en, men tog det som en pik för hans brist på lokalsinne. Jag fick en för att jag ofta är på resande fot, både i jobbet och privat. Skulle jag rabbla upp alla andra julklappar jag fick skulle jag få sitta här hela natten... ;) Hehe.

Årets last och största förtjusning på godisbordet har varit... skumtomtar. Jag är faktiskt lite förvånad själv, eftersom jag brukar vara chokladfan nummer 1. Men om man frågar mina styrelsekollegor berättar de nog gärna om min glupskhet när det gäller skumtomtar. Hehe. Och mamma sa till slut på julafton att nästa år ska jag få en hel låda med tomtar. Hon blev väl trött på att ingen annan hann få några tomtar, vilket hon i och för sig har rätt i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0